maandag 7 augustus 2017

4 Season Swap Summer#2.

Klaar voor een lang blogbericht? Komt ie...! Het is de eerste maandag van de maand en dat betekent dat NellyLarissa en ik weer een 'opdracht' voor het 4 Season Swap team uitwerken. 
We mochten weer aan de slag met het mooie zomerpakket van Larissa en dit keer was het de bedoeling om het stencil van Dutch Doobadoo te gebruiken. 

Omdat we op vakantie gingen, heb ik afgelopen donderdag thuis al het voorbereidende werk gedaan. Met Distress oxides heb ik 2 velletjes regenboog-bloemetjes gemaakt. Met die inkt is dat een eitje, de kleuren zijn makkelijk te blenden en lopen daardoor mooi over.
Gisteren ben ik met de vrolijk gekleurde velletjes gaan zitten en heb ik als eerste deze 'one-layer-card' gemaakt. Heel simpel: tekststempels erop (Over the rainbow van SU), doodle-lijntjes langs de kant en klaar.
Challenge;
Addicted to CAS - One layer card

Daarna volgde dit kaartje. Puur omdat ik de sketch zo leuk vond/vind. Ook hier weer een doodle-lijntje op de papiertjes. De tekst komt uit de Perfectly wrapped stempelset van SU. De bloemetjes rechts maken het af, ze zaten in Larissa's pakketje.
Challenge:
Freshly Made Sketches - FMS299

En toen had ik nog een strookje regenboog-bloemetjes over.... Dus nog maar een leuke sketch opgezocht en dat werd deze. Hier weer de bloemetjes uit het pakket erbij, ze passen prima qua kleur en de steeltjes zijn gemaakt van vleestouw, wat ook in het pakketje zat. Het tekstje maakte ik met mijn spiksplinternieuwe Labeler alphabet stempelset van SU. Die viel vrijdagochtend, net voordat we richting Veluwe vertrokken, in de brievenbus. Je ziet de letters komende week nog vaker terug! Ik ga nu eerst bij Larissa en Nelly kijken....
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS233

14 opmerkingen:

  1. Hoi, ik kom net bij Nelly vandaan. Wat leuk om te zien dat jij dan weer heel andere ideeën hebt.
    Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's een hele reeks! Heel toffe kaarten, ben benieuwd wat de anderen ervan maakten!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt het weer heel anders, jij hebt echt drie heel verschillende kaartjes gemaakt, erg mooi gedaanColien. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartje heb je met het pakket gemaakt. Lekker hè die Oxide inkten! Je knuffel voor Wilma is ook super. Geniet nog lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal fan van je regenboogbloemen en knap verwerkt tot 3 kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk, zo die regenboogbloemen!
    Mooie kaartjes. Ik ga ook bij Nelly en Larissa kijken.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaarten heb je ervan gemaakt.
    En zo leuk dat we er alle 3 3 hebben gemaakt.
    Fijne vakantie en groetjes aan Rolf.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa, zo leuk! Vind het helemaal tof om te zien wat je maakt met 'mijn' pakket!
    Zo gaaf die regenboog bloemen.
    Alle 3 top kaartjes!
    Geniet van de Veluwe, ook voor Rolf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous cards! The patterns and colors you've used with your stenciled piece looks fabulous! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow supergaaf gemaakt, die bloemen-achtergrond! Heel tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke kaarten zijn het geworden, mooi die regenboogkleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie prachtige kaartjes heb je voor de swap gemaakt. Mooi is het regenboogverloop in je bloemetjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very pretty and colourful card :)

    Thank you for playing along with us at Addicted to CAS - Ellenor

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien