maandag 6 november 2017

4-Season Swap Challenge Herfst #2.

Vandaag is het de eerste maandag van november en dat betekent dat NellyLarissa en ik weer een SWAP 'opdracht' laten zien. Vorige maand startten we met het gave herfstpakket wat Nelly voor ons samenstelde. De opdracht voor deze keer is: maak 4 verjaardagskaarten van 10 x 10 cm. De basiskaartjes zaten al in het pakket en ik ging aan de slag met mijn nieuwe Lawn Fawn stempeltjes:
Het autootje en de kadootjes komen uit de 'Home for the Holidays'-set, maar zijn ook prima geschikt voor een verjaardag, toch? Ik kleurde de stempeltjes in met Derwent potloden en Stabilo fineliners. 
Voor de andere 2 kaartjes heb ik het schattige stinkdiertje gebruikt. De verschillende designpapiertjes zaten ook allemaal in het pakket, net als de knoopjes, de glimsteentjes en het touw: hartstikke handig!
Natuurlijk kunnen jullie ook (weer) meedoen met de maandelijkse opdracht. Kijk op het 4-Season Challenge blog voor meer info. En heb je zelf geen blog, dan kun je ook terecht op onze Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. Uit de inzendingen kiezen wij een top 3 en de winnaar krijgt een echte Nellykaart toegestuurd met een kleine verrassing.
Challenge;
Die Sktech-Tanten - #37 sketch

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig! Ook de 4 verschillende HB tekstjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk!!
    schattig dat autootje...maar dat stinkdiertje mag er ook zijn.
    leuke serie kaartjes.

    we gaan weer proberen mee te doen, fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk setje kaarten. Tof om te maken, en leuk kado-ideetje denk ik.
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten heb je gemaakt, mooi met die stempeltjes. Ik vind de onderste twee zo schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn die schattig Colien ! Ik heb de 'Home for the Holidays' set ook, nog niet uitgepakt, je geeft me inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n leuke serie! Echt super grappig en mooi gemaakt. Ben gelijk maar volger gworden van jullie blog! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke serie, vind ze stuk voor stuk heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke serie, Colien! En weer een erg leuke uitdaging ook!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, ik vind deze zo ontzettend lief. Het is dat ik al jarig ben geweest, haha.
    Wat een leuke mini stempels, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige serie! Ik heb het kleine autootje ook en het is echt een favorietje van me, leuk weer wat inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ministempels van dat autootje wilde ik eerst bestellen voor de swap,
    Je heb superleuke kaartjes gemaakt. Leuk formaat 10x10.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gek op 10 x 10 kaartjes! Jouw serie is enig! Dat autootje is ook zo leuk. Perfect ook voor een verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooo schattig deze leuke kaartjes Colien...heel mooi!!!!
    leuke challenge weer
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ganz zauberhafte Werke! Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow... what cute and fun creations. Very nice done.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* ITD’s Creative Playground
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#11 – The first Christmas preparations)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wirklich tolle Karten hast du gewerkelt.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien