woensdag 1 november 2017

Flowers.

Maandagavond had ik even wat ontspanning nodig en heb ik een uurtje zitten stempelen. De stempelset Fresh Fruit' van Stampin'Up erbij gepakt en met de  'bright colors' inkt 8 verschillende designpapiertjes gemaakt:
Vanochtend heb ik er 2 kaartjes mee gemaakt, vrij simpele sketch gekozen, maar wel heel geslaagd, al zeg ik het zelf. Doordat er verschillende bloemstempels in de set zitten (de bloem zelf, de omtrekvormen en diverse blaadjes) kun je heel veel kanten op. Zeker als je elke keer een ander kleurtje of kleurencombinatie gebruikt....Op de achtergrond papiertjes van SU die dus perfect matchen qua kleur. De overige gestempelde kaartjes volgen binnenkort!
Bedankt weer voor het langskomen, ik ga even wat klusjes doen, want vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de kinderfilm. Graag tot morgen, dan laat ik je 2 reminders zien voor onze lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas.
Challenges;
CAS on Friday - Flowers
Paperminutes - #510 Sketch

10 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje en leuk idee om er meerdere papiertjes van te maken. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Heel tof! En ook weer zo leuk op de foto met die klosjes erbij. Vandaag geen film voor ons, volgende dagen wel. Sebiet naar de zoo met mijn zusje en de hele bende ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dessinpapiertjes heb je zo gemaakt. De gele kaart spreekt me het meeste aan maar de blauwe is ook mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes weer hoor. Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Colien, tof in al die verschillende kleurtjes!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk deze zelfgemaakte designpapiertjes! Je hebt een perfecte schets uitgezocht om jouw mooi gestempelde papiertjes voor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave vrolijke kaarten! Heel mooi, het past echt prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    Zo maak je je eigen design papier ;)

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi stempelwerk met de gekleurde bloemen en het zijn prachtige kaartjes geworden. Een schattig kaartje voor Dianthe haar 1e verjaardag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really beautiful cards! I love the take of the sketch and the monocromatic style. Thanks for showing it for paperminutes this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien