dinsdag 30 januari 2018

Hope your birthday was....

Een tijdje geleden bestelde ik leuke hondenstempeltjes met grappige tekstjes via Wish.com. Daarbij had ik beter wel even op de afmetingen kunnen letten, want ze zijn echt heel klein. (Even voor het idee: de staande teckel linksboven is 3 cm hoog....) Maar daarom niet minder leuk, dus fröbelde ik er dit kaartje mee. Een papiertje uit de laatste IDEE&post erbij, tekstje met wit embossingpoeder en de heattool en mocht ik ooit nog een keer een verjaardag vergeten, heb ik alvast een kaartje klaar.
Gisteren was een fijne werkdag, niet te druk en niet te lang ;) En gisteravond heerlijk samen met mijn zus(je) geknutseld. Een mooie fotolijst gemaakt voor haar zwager en schoonzusje die komende zaterdag vieren dat ze 12½ jaar getrouwd zijn. Ze vroeg of ze die bij mij mocht komen maken, omdat dat wel handig is met alle spulletjes die ik heb. Helaas geen foto's van gemaakt... 
Graag tot morgen, dan is er weer Martina's Kleurenkaartenteam!
Challenge;
Match the Sketch - Sketch No 213

14 opmerkingen:

  1. Ja, ik ken de beestjes, ze zijn enig. En soms zijn de stempelsets echt kleiner, dat heb ik ook eens gehad. Tof kaartje, tja hondenkaarten...altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig en leuk kaartje is het geworden ! en jammer wel dat de stempels zo klein zijn, maar dat heb je toch weeral mooi opgelost
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klein maar fijn, deze stempeltjes, want ik vind ze wel heel leuk! Leuke sketch ook, en een kaartje voor de voorraad is altijd handig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel grappig deze vrolijke hondje, ja soms valt het wel eens tegen de afmeting, maar je hebt het zo toch super opgelost!!
    Gaaf kaartje....met inderdaad hele leuke tekst!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klein maar fijn, zeggen ze dan, hihi. Echt leuke hondenstempeltjes, al moet ik eerlijk bekennen dat het hondje lins onder verdacht veel op een poes lijkt ;-) Kaartje is zonder meer gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zo bij elkaar die kleine hondjes! leuke tekst ook, weer een gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Colien. Ik ben ook de fout in gegaan met de hondjes. Ik had de stansjes er ook bij. Die heb ik weggegooid ;-0
    Dat was geen doen om die uit elkaar te knippen. Gelukkig kost het ook bijna niks.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ik had exact hetzelfde! Wat zijn ze klein, maar wel schattig. Ik wil er a la Mariken nog een tafereelkaart van maken. Die vind ik toch zo leuk! EN dan heb je kleine stempeltjes en stansjes nodig , toch? Het is een heel leuk kaartje en de stempeltjes passen perfect op deze sketch!
    Gezellig met je zus geknutseld. Zal ongetwijfeld goed gelukt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héle leuke kaart!schattige stempeltjes! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht dat deze hondjes van Waffle Flower waren? Vind het wel hele leuke afbeeldingen, en je hebt er een creatieve draai aan gegeven. Zo hebben ze allemaal hun eigen hokje. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk opgelost met deze schattige kleine stempeltjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sehr schön und witzig. Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch und liebe Grüße aus Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. soms inderdaad wel een gok hé stempels via internet... Je zou ze ook kunnen stempelen en inscannen en dan kan je ze vergroten, verkleinen zoals je wil. Een vriendin doet dit met haar Magnoliaatjes, dan kan ze die kleiner maken (dat hoeft natuurlijk niet voor die minihondjes...)
    heel leuk kaartje!
    tot morgen bij het KKT
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het wel schattig, die kleine stempeltjes.
    Leuke vrolijke kaart hoor.
    Jammer dat je geen foto's hebt van de lijst.....was wel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien